tirsdag den 14. april 2015

Så blev han helt væk.

For godt et års tid siden, holdt jeg en lille del 3x3 firkanter syet sammen op, 
for at se hvor stort det var blevet, det var i min verden starten på et puttetæppe. 
Men der blev jeg snydt, John sagde at det da ikke var stort nok til ham, og da jeg kunne forstå at han godt kunne tænke sig et tæppe syet på den måde, ja så måtte jeg jo bare
 sy og sy og sy....................





Tæppet er nu færdigt, og da John godt kan lide at kunne gemme både hoved og fødder ind under sit tæppe, ja så har det fået en vis størrelse. 
Ja det er blevet så stort at han næsten ikke kan løfte det fri af jorden.

Det måler 230 x 144 cm, der er brugt 3423 firkanter. og der er lækker lamghåret fleece på bagsiden.

PS. Syet i hånden over pap.


5 kommentarer:

Berit sagde ...

Hold nu da op, Lene. HVor er det flot, men godt du ikke har en 2 mtr høj mand:-)

Kari sagde ...

Det er blevet rigtig flot. Og sikke et arbejde, der skal da alligevel nogle firkanter til for at dække John.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Sikke et lækkert tæppe du har syet til John :-). Dejligt lunt at ligge under.

Anne-Marie sagde ...

Hold da op hvilket arbejde det er et super flot tæppe, det kan John kun være stolt af.

Mia

Bedstes Patchwork sagde ...

Hold da op, sikke et stort arbejde, det kan jeg godt forstå han gerne ville have, skønt med alle de farver :0)