fredag den 28. maj 2010

Lige det sidste fra sidste uge

Ja her kommer så lige de sidste ting jeg fik syet i sidste uge. Det er lidt til børnene, og de blev heldigvis vildt glade for det.

Til Marc:


En sej pose til tusser.


Og til Mie:



Et mini shoppernet.



Lynlystaske

Og Mie havde filtet en sød mariehøne nålepude til mig.



Ja det var så vist alt hvad jeg nåede i sidste uge, måske ikke de helt store ting, men jeg er selv meget tilfreds med ugens resultat, og det ved jeg også at Anja er.



4 kommentarer:

Jette sagde ...

Du er da godt nok produktiv - gid jeg fik lavet så meget ;o)

Skjold sagde ...

Jeg kan godt forstå, at de er glade for tingene og dig.
Du har godt nok fået syet meget i den uge

Anonym sagde ...

Hej Lene.
Sikke meget du har fået lavet - flittig er du som sædvanlig - og det syede lige så flot som det plejer at være.
K.h. Tove ;-)

Berit sagde ...

Hold da helt op I har været flittige. Flotte ting, og sød nålepude.