søndag den 18. januar 2009

Januar projekt færdig.



Så er mit projekt for januar måned færdig. Det er 2 blomsterbilleder som jeg startede på i efteråret. Da var jeg på et kursus ved Hannes, hvor Alice Frost underviste. Det er helt utroligt hvad en lille ramme kan gøre. Døm selv.

Det blev en lang dag i går (lørdag). Først var jeg i Hørning for at passe Helenes patchwork butik, og bagefter var jeg til forsinket/i god tid julefrokost ved mine svigerforældre. Vi var først hjemme kl. 22.00.

Nu vil jeg se på lidt mere sytøj (og vasketøj) og så skal den søndag nok også gå.

6 kommentarer:

Pia sagde ...

Hvor er de bare blevet flotte. KH Pia

Maria Harrits sagde ...

sådan Lene. De billeder er bare helt utrolig flotte! Knus

Bedstes Patchwork sagde ...

De er bare blevet flotte dine billeder, så forsvandt der også lidt fra ufobunken ;-)
Jeg har også et billede liggende fra et kursus med hende, så må jeg se hvornår det bliver færdigt.
knus Hanne

May Britt sagde ...

Så flotte de ble :)
Utrolig hva en ramme gjør med bildene.

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Hej Lene
Utroligt flot stykke arbejde, du der har fået fra hånden.
Knus Inge

"HANNES" sagde ...

hej Lene.
Ja jeg er nød til at have et billede til min hjememside.

På forhånd tak
Hilsen Hanne