fredag den 20. november 2009

Nu viser jeg det altså

Jeg deltog i Stitchers`Angel, og har selv for længe siden modtaget min pakke.

Jeg sendte min til Norge for 4 uger siden, og samtid sendte jeg en mail til Ragnhild, om at hendes pakke var på vej.


Jeg har desværre ikke hørt noget fra Norge, men nu viser jeg jer indholdet af min pakke.
Den indeholder:
Taske, sakseetui med saks, nålepude, tørklæde, pose med Ragnhilds initialer på, et sykit fra Helene Juul, en lille pung af ægkanter en neglefil og et dansk kludemagasin.
Ragnhild skrev til mig at hun var til stærke farver, f. eks. brandbils rødt, så der er rødt i det hele.
Og ja der var afsender på, så hvis posten ikke kan finde Ragnhild, (jeg tjekkede hendes adresse med hende i august) ja så kan pakken vel finde hjem til mig igen.

3 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Super lækker pakke du har lavet Lene!

Annelise Pedersen sagde ...

Jeg ville da sende hende en mail og spørge, om hun har modtaget pakken. Den kan jo være "forsvundet" ved postvæsenet!

Det er godt nok en lækker pakke - sådan en gad jeg godt modtage ;-)

Bedstes Patchwork sagde ...

Sikke en flot pakke du har sendt til Norge, man må da håbe den er kommet frem og hun er glad for den.