fredag den 12. februar 2010

Som et lyn eller 2

Jeg har været på Quiltegavlen i 5 dejlige dage, og bare syet og syet. OG jeg fik nogle ting færdige. 3 tasker = 2 lynlåstasker, og en "supermarkeds pose"

Og så kan jeg oplyse, at vejene her i Århus området bare er som slikket, hvis man sammenligner med dem i Augustenborg Veje og fortorve er dækket med et tykt lag is, og udjævne som en grusvej, der ikke er blevet gjort noget ved i 20 år.

Disse 2 var nemme at sy, ja man kan godt sige at de blev færdige som et lyn. Lynlåsen er fra Hannes.



Supermarkeds posen er syet af nogle stykker fra en charm pack, og den er da også blevet rigtig god (syntes jeg da selv)

Jeg har da lavet mere, men det mangler lige lidt på de andre ting, men de vil snarest blive fremvist.
I dag og i morgen skal jeg til Hannes, hvor Bettina Andersen kommer og underviser i farvelære. Det kursus har jeg været på engang ved Helene Juul, men har nu lyst til at høre hvad Bettina siger om farver.

7 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Hej Lene.
3 super flotte tasker......
Glæder mig til at se dig idag, det er jo ved at være meget lang tid siden.....

Anonym sagde ...

Hej Lene
det lyder som en herlig uge. Og igen igen igen superflotte ting du har lavet...kan du have et rigtigt godt farvekursus..knus fra Jytte

Anja - Kagegalleriet sagde ...

Nej, hvor er de lynlås-tasker sjove - kan man få et enekursus :-)

Bedstes Patchwork sagde ...

Hvor er de altså fine dine lynlåstasker, det er en sjov ide at bruge lynlåse på den måde. Jeg glæder mig til at se de øvrige ting du har fået lavet på kurset.

Annelise Pedersen sagde ...

Hvor er dine tasker flotte! Jeg glæder mig til at se resten af det, du har lavet i det sønderjyske :-)

God fornøjelse på dit farvekursus - det gad jeg godt deltage i.

patch 9 sagde ...

Flotte tasker du har med hjem fra Als.
God fornøjelse med farvelærekurset.
Hilsen Esther

Berit sagde ...

Lyder som en hyggelig uge, og flotte tasker.