tirsdag den 30. november 2010

Hvor svært kan det være?

I går da jeg så Hannes blog, kom jeg i tanke om at de dækkeservietter havde jeg da købt til, og de var oveni købet syet. Jeg manglede lige at hæfte enderne efter quiltningen, og det er nu gjort. Og som Hanne ganske rigtigt skriver, så er det en rigtig sød venindegave, eller hvad med at købe den som mandelgave, så er der nok stor chance for at du får den selv (OK måske lidt ondt)


Og de var jo utrolig nemme at sy, og på det færdig trykte stof, er der også til 4 kaffebrikker. De strimler som nu er tilovers, ja jeg ved godt hvad de skal bruges til, men jeg skal lige finde ud af at vende dem rigtig.



Til bagside har jeg brugt dette utroligt søde muse stof.




NU er jeg så spændt på om posten kommer her i dag, jeg har bestilt et sy kit, så jeg kan være klar til Hannes DVD. Jeg har været på Post Danmark hjemmeside, og der skriver de, at posten kan være lidt ustabil i mit område, så svigter de både i dag og i morgen, ja så må jeg jo lige i gemmerne og se, om der ikke skulle være et enkelt stykke julestof eller 2.






5 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

hej Lene.

Ja det er nemt. Det skrev jeg jo og en super god gave ide....
Og jeg sendte helt sikker din pakke igår, så jeg håber at fu har modtaget den..... eller at du kan vente til dit lille postbud kommer.....

På gensyn

Skjold sagde ...

Hej Lene
Hvor er dækkeservietterne og kaffebrikkerne søde.
Dem tror jeg da, at jeg bliver nødt til at bestille som sykit.

Kari sagde ...

De er sørme rigtig søde.

Anonym sagde ...

Rigtig søde dækkeservietter.

Jette sagde ...

Super søde ting du har syet ;o)