onsdag den 25. marts 2009

Blå nisser

Jeg ved da ikke hvad jeg tænkte på da jeg købte dette stof.



Nå dengang har jeg vel syntes at det var pænt, nu syntes jeg at det er gyseligt. I dag har jeg så brugt noget af stoffet, jeg har syet på snor, og fået lavet mig en lille skål. En god måde at få brugt det mindre pæne stof på.

I skålen ligger den lille rest snor der blev, og nogle clips/klemmer som er importeret fra Sjælland, via Anja. De var rigtig gode til at holde stoffet på snoren.

Hanne var på besøg her hos mig, og hun fik også syet en lille skål. Den blev rigtig sød.

5 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Hej Lene
1000 tak for en meget hyggelig eftermiddag.
Hilsen Hanne

Maria Harrits sagde ...

Ja, intet stof er for grimt til at blive til en skål...

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Ja I er gode til det der, + hyggesnakken. Knus Inge

Anonym sagde ...

Det er da dejlige og være flere når man skal lave patchwork. Nogle flotte skåle i fik lavet.

Bedstes Patchwork sagde ...

Sikke nogel fine skåle i har fået lavet, godt de blå nisser kunne bruges til noget brugbart.