mandag den 19. april 2010

Spis brød til

Hold da helt op jeg er blevet moppet, med alle de indkøb jeg har foretaget her på det sidste. Det praller nu af, jeg betaler det jo selv, og med arbejde kun 4 timer om dagen, ja så får jeg vel gang i noget af det engang.

Jeg åbnede for en pose stof i lørdags, (den har IKKE været vist her på bloggen) købt over nettet, og så var det faktisk kun det første stykke i stakken der var pæn, resten var ikke noget at skrive hjem om, vel Maria.

Og nu til brødet, der er også en brødkurv færdig til de 6 dækkeservietter:



9 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Og så flotte bindebånd du har syet i Lene!!!! Nej, det var altså ikke det pæneste stof vi har set!

Berit sagde ...

Kurven er rigtig sød, så pyt med stofferne. Måske de engang kan gemmes imellem fine stoffer i en quilt.

Bedstes Patchwork sagde ...

Den ser flot ud din brødkurv et dejligt sæt med servietterne til.
Kan vi ikke få et billede af de omtalte stoffer ;o)

Birgits Puslerier sagde ...

Hvor er den sød din brødkurv

Anonym sagde ...

Hej Lene
Man kan jo ikke vinde hver gang, og du kan jo også noget med at sy på snor, så det vil jeg slet ikke bekymre mig om, hvis jeg var dig...Og ja det er da en utrolig sød serie du har lavet med både servietter og kurv. Du kan bare det der..
Knus fra Jytte

Anonym sagde ...

Hej Lene
Jeg er ny her på blokken, men vil lige sige en meget sød brødkurv du har syet.
Hilsen Jørli

Anonym sagde ...

Hej Lene.

Den er rigtig fin. Tak for mail og link osv. :-)

Mange hilsner

Lone

Anonym sagde ...

Hej Lene
Det er meget flotte ting du syr.
Og dejlige muntre farver du vælger.
Som nybegynder mangler jeg syvejledning men det er måske for omfattende hvis du skal tilføje den under billederne. Jeg har snart været inde på hver eneste hjemmeside under Patchwork og det er ikke mange der at klude- damerne der gør det.
Men tak alligevel fordi du deler inspiration.
Kærlig hilsen AP

Lenesquilt sagde ...

Hej AP
Hvis du læser dette, du kan jo prøve at sende mig en mail, så kan det være at jeg kan hjælpe dig med at finde nogle af de ting jeg har syet på nettet. Min mailadresse står foroven til højre på min blog.

Mange hilsner Lene