fredag den 13. august 2010

Godt at det er i dag - UPDATE

at min mor har fødselsdag, for ellers kunne jeg vel blive ved med at finde på noget at sy til hende.


Denne vinko skal bruges til sangskjuler, og så har jeg også købt en 3 l vin, som kan kommes i bagefter. Jeg har syet veledon indeni koen, derfor sidder den så fint, uden vin.

Armene/forbenene er syet på med knapper fra Berit.


Og så fandt jeg nogle servietter som passer perfekt til yveret, dem regner jeg med bare at pakke ind, og så ligge dem på hendes gavebord, uden kort eller noget som helst, så må vi se om hun kan se sammenhængen, når hun får sin sang.


Mønstret er fra Northern Quilts, købt her i Danmark hos Helene Juul. Stoffet er fra Hannes.


10 kommentarer:

Berit sagde ...

Ahj!! hvor godt, det er bare blevet så god.

Hanne sagde ...

Tillykke med din mor. Hvor er hun heldig med alle de pakker hun får fra dig. Jeg elsker pakker og specielt de hjemmelavede.
Den ko der... den er bare så god, jeg har mønsteret liggende måske skulle jeg snart gå igang med den.
Ha en dejlig weekend.

P.S Måske man snart skulle en tur ud til Berit og se hendes knapper. De er mega søde.

Kari sagde ...

Nej, hvor er den blevet god. Sikke nogle flotte farver. Det er en rigtig god ide med knapperne. Jeg vidste slet ikke at Berit lavede sådan noget, så det kan være jeg også skal på besøg.
Tillykke med din mor. Håber I får en rigtig god dag.

"HANNES" sagde ...

Hej
Tillykke med din dejlig mor og hold da op hvor er hun heldig.... Hvor er den flot og frisk den vinko.... og sikke nogle knapper...

Jette sagde ...

Den er da rigtig sød din vinko og det er en fantastisk ide at bruge den som sangskjuler ;o)

Maria Harrits sagde ...

Sikke et lækkert yver! Hun er bare skøn. Knus

Quie sagde ...

Tillykke med din mor - sikke mange fine gaver hun får!
Er helt vild med din vinko - hvor kan man få mønsteret til den?

Annelise Pedersen sagde ...

Tillykke med din mor! Den vinko vil hun da elske. Hvor er den nuttet!

Bedstes Patchwork sagde ...

Tillykke med din mor og sikke flotte ting du har lavet til hende.

Ida sagde ...

Hej. Hvor er den bare god. Er det muligt at få mønsteret til den ko? Det ville jeg blive rigtig glad for.

Min mail: bogholder35@gmail.com

Mange hilsener
Ida