søndag den 8. marts 2009

Så glad blev Mie

Mie blev super glad for sit hjertetæppe. Selv mor Anja måtte overgive sig, det er ikke for lyserødt, det er blevet reddet med turkise kanter.


Det blev117x187 cm, så det er da til at vokse i.

Mies far hjalp mig med min hjemmeside, nu er jeg da godt i gang, men det kommer til at tage noget tid, inden alle mine billeder er på siden. Han er en tålmodig mand, ham Steen, tak for hjælpen. Anja og Steen med børn kørte herfra kl. 14.30, og siden da har jeg siddet og leget med min hjemmeside.


Du kan se starten her:
http://lenesquilt.dk/

Nu vil jeg have lidt at spise, og så til at sy lidt igen

3 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Super flot tæppe Lene. Iler videre til din hjemmeside. knus

"HANNES" sagde ...

hej Lene.

Dejligt at Mia - og hendes mor blev glad for tæppet. Det er også super flot.
Hislen Hanne

Bedstes Patchwork sagde ...

Der er ikke noget at sige til at Mia blev glad for tæppet, det er blevet meget flot.