søndag den 5. juli 2009

Hilsen fra en træt Lene

Ja, jeg er træt. Siden sidste lørdag har jeg været med John og hans skyttekammerater på landsstævne. Det har været varmt, men det har den sidste uge vist været for alle. Vi boede i campingvogn, havde 500m til bad/toilet ned af bakke og op igen, og så tilbage igen.



Badevognene stod lidt skævt, så der stor næsten altid 10-15 cm vand i den ene ende af dem. Vandets temperatur var altid en overraskelse, nogle dage meget varmt, og andre dage meget koldt. I her i aften står den på et langt brusebad, og måske et enkelt fodbad eller 2.





Om jeg fik syet noget - ja lidt. Inden vi skulle af sted, havde vi fået en rygsæk, men for at kunne kende min fra alle de 21.000 andres, fandt jeg lidt stofrester fra Mies tæppe frem, og lavede mig et lille kendingsmærke. Da vi så lige var samlet fredag aften, viste John det frem, og straks skulle jeg sy til alle 20 fra Skanderborg-Stillings Skytteforening.






Jeg fik 20 logoer med hjem fredag kl. 21.00, og skulle tænke hurtigt, for vi skulle med færgen lørdag kl. 8.00. Jeg fandt noget lyst stof, syede logoer på, på maskinen med volumenvlies under. Til bagside fandt jeg 20 forskellige slags stof, som fik et stykke viledon strøget på, og ved hjælp af lidt sejlgarn havde jeg mandag lavet 20 ”rygmærker”. Alle har været glade for dem, det var
nemt at finde sin egen taske.




Se flere billeder fra min tur på skytteforeningens hjemmeside.

4 kommentarer:

Berit sagde ...

Det var smart fundet på. Dejligt at høre I havde en god tur.

Bedstes Patchwork sagde ...

Hold da op du har da haft travlt med at sy mærker, men fine det er de bestemt blevet og dejligt at de arbejde blev værdsat, så gør det jo ikke noget at bruge tid på det,
det lyder som en fin tur du har været på.

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Velkommen hjem igen. Knus Inge

Annelise Pedersen sagde ...

Hvor smart! Det er da en idé, der kan bruges.