torsdag den 21. maj 2009

Så er mormor klar

Så kan min gode kollega Jytte godt blive mormor for min skyld. Jeg er færdig med et tæppe til hende/barnet. Og nu har hun fået det, så nu kan jeg vise jer det.





Tæppet er købt som et sykit hos Hannes og hedder Lavra.

Det går faktisk helt godt for mig, det der med at lave et projekt færdig om måneden. Det er ikke altid det er en UFO der bliver færdig, men så er der da en ting der IKKE bliver en UFO. Tæppet her er jeg startet på i januar eller februar i år, så det var vel ikke nået at blive en UFO.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

UFO eller ej - tæppet er bare rigtig sødt. Jeg er helt pjattet med det der Padington-stof.

Knus
Anja

Maria Harrits sagde ...

HVor er det et dejligt tæppe Lene. Det skal nok bringe lykke. God week-end. Knus

Berit sagde ...

Hvor er det bare sød, det skal de nokblive glade for. God week-end
Berit