fredag den 3. april 2009

Så lykkes det.

Har lige været en uge på ferie, i en bylejlighed i Varde. Skønt at være hjemmefra, og slappe lidt af. Vi havde min veninde Marianne med, og vi fik da syet lidt.

Onsdag var vi en tur på Sild (Sylt), en dejlig tur, og rigtigt sjovt at køre med autotoget hjem, og se langt ud over landet/vandet. Det er mærkeligt at bilen flytter sig med 100 km. i timen, uden at motoren kører.





Torsdag var der rigtig flot vejr, og vi kørte en tur til Henne Strand og gik en tur.



Og her var det så det lykkes. Denne dejlige tur langs stranden hjalp mig, så jeg kom over 10.000 skridt på en dag.



Hvad vi fik syet? Vi syededækkeservietter og vores medaljon, og jeg fik kun en lille ting færdig. En lille ting til at have clips i. Det er ikke en stor ting, men det er et færdig projekt.








5 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Godt GÅET Lene!!! Det lyder somom I har hygget Jer sammen - også selv om det blev uden så meget syeri!

Pia sagde ...

Velkommen hjem igen. Kan se I har haft en god tur.

Anonym sagde ...

Det ser lækkert ud med biltog, det har jeg aldrig prøvet.
Dejligt med mange skridt, det er helt vildt så mange du fik taget.

Berit sagde ...

Det ser da hyggeligt ud, frisk luft. Og en lille ting at få færdig er da bedre end ingenting. Den er sød.
Hilsen
Berit

Bedstes Patchwork sagde ...

Velkommen hjem igen.
Det lyder som en hyggelig tur i har været på, og skridttælleren viser jo også at det ikke har været det rene afslapning hele tiden.