onsdag den 10. marts 2010

Klar til forårets store dag

En lille taske til årets konfirmandinde, syet af lyslås fra Hannes. Vi kender en sød ung pige som skal konfirmeres i år, så tasken har en modtager.





2 m lynlås er hvad der er brugt til denne lille taske som måler 10 x15 cm. Dvs. man kan have en lille taske for 21 kr og ½ times arbejde. (lynlås koster 10 kr. m. og skyderen 1 kr hos Hannes)

Jeg har lavet et lille skriv om hvordan jeg har lavet disse tasker, men jeg kan ikke finde ud af at ligge det på min blog, så i må lige kigge hos Hannes, hvis i vil se det.

På den anden side er der nogen der kan hjælpe mig med at få skrivet på min blog, på den ene eller anden måde, ja så vil jeg gerne høre om det.

Og ja så kan vi igen diskuterer om det er patchwork, med et er helt sikkert, det er sjovt at sy en lynlåstaske.

Hilsen Lene

4 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Hej Lene

JA det var en super god ide.... og hvor er tasken bleven flot.
Tak for den meget fine vejledninge, så er jeg sikker på at alle kan være med....
På gensyn

Berit sagde ...

Patchwork eller ej, så længe det er sjovt, er det jo fint.

Anja - Kagegalleriet sagde ...

Også den taske er rigtig fin. Jeg kan næsten ikke vente til min "enetime" :-)

Jette sagde ...

Spændende taske - har været på Hannes hjemmeside og det ser sjovt ud når tasken er lynet op ;o)