tirsdag den 5. maj 2009

Mit norske eventyr

Ja så forsætter eventyret. I februar lovede jeg en forsættelse af mit billede, og nu er min norske hytte blevet færdig, helt færdig. Er monteret i ramme og kommet op på væggen.






Det blev påbegyndt i februar på et kursus hos Hannes, hvor Bettina Andersen underviste i billedsyning. Bettina kom så igen her i april, denne gang var emnet godt nok ”broderi naturligvis” men det var helt OK med Bettina at jeg forsatte på det ”gamle” billede. Og frem for at få en UFO mere, ja så er der nu blevet et projekt mere færdig.

4 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

hej Lene.

Uha det er bleven flot, jeg er da nød til at have et billede til min hjemmeside.....
Fortsat god fridag

Bedstes Patchwork sagde ...

Det er blevet meget flot dit billede, med ramme og det hele, det ligner næsten en hytte jeg har boet i deroppe

Pia sagde ...

Hvor er det blevet godt. Håber at se den LIVE en dag

Helene Juul sagde ...

Wow Lene ... flot norsk hytte.
Knus fra Helene