tirsdag den 13. april 2010

Boksekamp.

I aften har jeg været i Århus Quilterne, og her kunne dem der havde lyst, få hjælp af Maria til at sy en lille syboks. Dem har hun selv syet et hav af, og det er rigtigt dejligt at hun igen vil dele ud af sin viden. Vi var dog kun 6, der havde lyst til at prøve, og de fleste af den lille udvalgte skare blev da færdig med en syboks.


Dette er min syboks



og her sammen med to af de andres.

Hvor er det bare synd for alle dem der ikke deltog i Marias lille syklub, for som Maria selv siger: "man kan godt blive afhæning af at sy disse dejlige bløde bokse".



7 kommentarer:

Skjold sagde ...

Ja, man bliver helt misundelig.
Det er nogle rigtig søde bokse, som I har fået syet.
Jeg kunne jo ikke deltage, da jeg sidder i Spanien, men vil gerne have vist hvordan man laver sådan en sød syboks.

Maria Harrits sagde ...

Tak søde. Knus

Birgits Puslerier sagde ...

De er jo rigtig flotte alle tre :o)

Anonym sagde ...

Tusind tak for hjælp og en super hyggelig aften.. Det var bare så fedt ....

Mange hilsner
Lone

Hanne sagde ...

Hvor er de altså flotte...

ingedk sagde ...

Og jeg sidder hernede på Fyn og ville så gerne kunne sy de dejlige bokse.
Fatter ikke hvordan I får lynlåsen så pænt syet i.
Flot arbejde

Bedstes Patchwork sagde ...

De er blevet super søde alle tre