mandag den 13. juni 2011

Nem lille opgave eller hvad

Hanne syntes lige at jeg skal se om jeg ikke kan lave lidt sjovt ud af disse til på lørdag,
når Freja Quilterne

Jeg skal ikke deltage, jeg skal hjælpe Hanne i butikken,
men det bliver også rigtigt hyggeligt.

Så er spørgsmålet lige, hvad skal jeg finde på?



De mindste måler 1/4" og den store 10 mm.
Jeg ved ikke hvorfor den ene er i inch og den anden i mm.

Hender der Hanne mener at der skal lives lidt sjovt, som passer til alle de deltager fra
Bedstemors swappen som kommer, til Vejerslev på lørdag.

Jeg er bare helt tom for ideer, og aner slet ikke hvad jeg skal finde på med de der små dimser,
og mine store tykke fingerer.

Så har du en idee, så kom med den.

På forhånd tak


7 kommentarer:

Pia sagde ...

I hvert fald lille :-)

Hannekludekone sagde ...

Hvad med pynt på et æskelåg som her http://www.kludekoner.dk/forside.php?ssprog=dansk&&vispic=832
eller pynt på en lille dug, grydelapper el. lign.?
Hilsen
Hanne

Hannekludekone sagde ...

Hvorfor kan jeg ikke lavet et link? Jeg prøver igen
http://www.kludekoner.dk/forside.php?ssprog=dansk&&vispic=832

Kirsten sagde ...

De kunne laves dobbelte og så hænges op som uro ;-) god fornøjelse. Kirsten D.

LIMATO sagde ...

Lav dit eget bedstemor swap logo, og hver der deltager får med tiden en tilsendt.

Quie sagde ...

Jeg fandt på et tidspunkt via nettet et billed af en blomst-nålepude, hvor de små femkanter er brugt som midten på blomsten, men der var ingen opskrift. Måske det var noget?
Mit eget forsøg endte sådan her:
http://homemadebyquie.blogspot.com/2010/01/ja-sa-har-jeg-faet-tid-til-igen-at.html

"HANNES" sagde ...

Hej
Ja Lene.... der er da kommet nogle forslag... det bliver spændende at se om vi sælger nogle i morgen... smiler meget...