lørdag den 16. maj 2009

En udfordring

Efter en lang uge på arbejde, med 6,5 timers overarbejde og patchwork 3 eftermiddage og 3 aftner i denne uge, er det så endelig blevet weekend. Så har jeg tid til at gå på bloggen, og få læse hvad alle de andre har lavet i den sidste uges tid, og skrive lidt om hvad jeg selv har lavet.


Tirsdag aften var jeg til møde i Århus Quilterne, og ganske som vi havde aftalt gangen før, ja så havde Maria et stykke stof med til alle os ved bordet. Udfordringen består i at lave noget patchwork, hvori stoffet bruges. det skal skæres i det mindst en gang.






Og som Maria sagde: det må ikke bruges som bagside til grydelapper. eller et sakseetui. Vi skal have tingen færdig til mødet i september, men lige pludselig, ja så er tiden gået. Jeg ved godt hvad jeg vil lave, men nej det får i ikke at vide, i må også vente til september. Jeg syntes at det er et flot stykke stof, og jeg glæder mig til at lave noget af det




1 kommentar:

Maria Harrits sagde ...

Ja, så får vores fantasi lige lidt hjemmearbejde!