lørdag den 11. juli 2009

Dejlig dag


Torsdag blev en dejlig dag. De første gæster kom kl. 9.00 og de sidste gik kl. 21.50. Jeg havde 39 gæster og fik mange dejlige gaver.

Måske har jeg noget med patchwork, for ikke mindre end 2 indehaver af egen butik kom på besøg. Nå der var også nogle der havde været så opfindsomme at bruge patchworkstof som gavepapir. Så der passede jeg på når jeg pakkede ud, ikke som juleaften, hvor papiret bare flåes af.

Blomster fik jeg også en masse af, jeg har taget et billede af gavebordet.


Lige nu og her vil jeg ikke fremhæve nogen speciel gave, men fortælle om nogle af dem som jeg kommer i gang med at bruge dem.

En enkelt gave er dog brugt. Af Anja fik jeg en chokolade/kokos kage, den blev serveret med lidt frisk frugt, den var rigtig lækker. Og som i kan se, ved hun hvad jeg har en svaghed for. Jeg har dog ikke spist den alene, rigtig mange af mine søde gæster hjalp mig. Tak for det.

4 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Uhm, jeg kan stadig fremkalde fornemmelsen at kagen på tungen! Knus

"HANNES" sagde ...

hej
Ja der var åbentbart forskel på hvem, som fik love til at smage den virkelig flotte kage !!!!

Lenesquilt sagde ...

Nå ja, men så fik de ikke lov til at smage mine frikedeller,-)

Helene Juul sagde ...

Som en af de heldige, der fik lov at smage på den flotte kage, kan jeg kun give Maria ret i, at den var lækker!
Flot arrangement I have fået stablet på benene ... "i det tilfælde, at der skulle komme nogen forbi" ;-)
Flot flot buket og endnu flottere ring din dejlige mand forkælede dig med ... og sikke mange andre dejlige gaver du fik.
Jeg håber du havde en rigtig god og uforglemmelig dag. GOD FERIE!