lørdag den 23. januar 2010

Jeg gik næsten helt i sort

Jeg har lige været på taskekursus hos Hannes. Her var Bettian Andersen og undervise i taskesyning og forskellige teknikker/muligheder.

Jeg valgte at quilte mit stof på krympestof, det havde jeg aldrig prøvet før. Her ser i mine taskehåndtag, som har fået "stof" til montering, af sytråd syet på forsvindings plast.

Her ses stoffet inden det mødte et strygejern-


og her efter mødet. Det blev mellem 30 og 40% mindre af det møde, med det var vildt sjovt at se stoffet trække sig på den måde.



Her den færdige taske, og så var det at jeg var lige ved at gå i sort, for jeg blev færdig med en ting på et kursus, og havde endda tid tilovers. Det er vist første gang at det er sket. Hvad den overskydende tid blev brugt til, skal nok komme engang.

Og søde Hanne havde som altid travlt med at serviserer kursisterne.

8 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Hej Lene.

Ja det var en meget flot taske du fik lavet. Husk nu at prale med den........
Vi ses

Inge sagde ...

Ja Lene, den er sjov, og det er noget mærkeligt noget at prøve, jeg har en gang lavet et træ, hvor jeg lavede bladene på den måde, også hos Bettina.
KNus, Inge

Skjold sagde ...

Flot taske.
Det er noget sjovt noget at arbejde med.
Jeg har prøvet det engang

Kari sagde ...

Sikke en flot taske, du har begået. Jeg har hørt rigtig meget om forsvindingsplast, men aldrig selv prøvet det.

ingedk sagde ...

flot flot resultat

Anonym sagde ...

Hej Lene
Hold da helt op, den er flot, du er bare god...
Knus fra Jytte

Bedstes Patchwork sagde ...

hold da op den ser bare flot ud, håber man kan få den at se live også. knus

Gitte J sagde ...

Det er en meget flot taske du har fået lavet.
Og som Hannes skriver - pralle må du gerne.