mandag den 27. december 2010

Jeg ved ikke om den bliver et hit

Jeg er jo med i denne Hexahon Flower Swap, og her foreslår Jane at man bruger limpennen, når man sætter stoffet på pap. Det har jeg så gjort, også på min DVD, men jeg syntes at det var noget møj at tage pappet ud. Det klister utroligt meget, og var besværligt at tage ud.



Tilgengæld er det meget hurtigere end at ri stof på pap, (og det er jo et arbejde jeg ellers vældig godt kan lide at sidde og lave), og at stoffet sidder lidt mere stramt om pappet, er jo også bare en tilvendings sag.

Måske der en en eller nogen der bruger limpennen, og har de vise sten om hvordan stof og pap skilles på en men måde. Det kan jo sagtens være at jeg gør det helt forkert, bruger jeg for meget lim, er det korrekt at pappet ikke kan bruges igen og hvad ved jeg.

Så hjælp søges.


4 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Hej Søde. Laver tutorial (ikke til lim - kan heller ikke lidt det!) inden aftenen er omme... godt med et lille skub i m....!

Berit sagde ...

Skulle lige til at skrive "spørg Maria" hun har en s.... smart måde at gøre det på:)

Anonym sagde ...

Jeg har også prøvet med limstift, og kan heller ikke forliges med den måde. Nu er den tørret ind, og jeg vil ikke købe en ny limpatron. Måske var jeg blot ikke tålmodig nok.
Hilsen Charlotte

Marie sagde ...

Jeg er en glad bruger af limpennen, men jeg bruger den kun til fastgørelse af applikationsdele, ikke til på-pap-sætning! Men jeg mener, at én jeg syer med i Kronborgquilterne bruger den netop til hexagoner og hun limer kun stof til stof og ikke stof på pap. Kan tjekke op på det i næste uge...