søndag den 10. juli 2011

Den sidste uge

er foregået i campingvognen. Jeg har været med John og alle hans skydekammerater, (det er vel snart også mine kammerater/venner) på en uges stævne i Vingsted ved Vejle.
Vejret har været lidt blandet men humøret, kammeratskabet og maden har været helt i top.

Og igen har jeg lavet lidt taske mærker, til de deltager der ikke var med for 2 år siden.




Og ja også denne gang er jeg træt, heldigvis var toiletforholdene denne gang i orden.

Vi har hygget os, til en 50 års fødselsdag for kort tid siden, kan vi til at aftale at vi lørdag aften på lejren skulle hygge os med julemad. Vi var ædru da vi aftalte det.


Vi fik også risalamande, med mandelgave, julemanden kom med pakker, og så havde vi pakkeleg.
Julemusik på afspilleren og julesange blev det også til.

Lørdag havde jeg så fødselsdag, og vi fik kage, Den er lidt medtaget af en del flytten rundt i div. frysere, men smagen fejlede ikke noget.


 

 






7 kommentarer:

Kari sagde ...

Tillykke med fødselsdagen. Det var godt nok ærgeligt at vi skulle hjem til fødselsdag lørdag middag, så vi gik glip af din kage. Men vi blev bestemt ikke snydt, det var en dejlig fødselsdag, vi var til.

Maria Harrits sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen! Tænker lige på, at I godt nok var ædru da juleaftalen blev lavet, men var I det også da den blev udlevet? Knus

Helene Juul sagde ...

Tillykke med fødselsdagen. Kagen ser lækker ud.Julemad i juli ... hvorfor ikke? ;-)

Skjold sagde ...

Det lyder til, at have været en god tur.
Tillykke med fødselsdagen. Sikke en fin kage

Berit sagde ...

Hej lene
Du får et forsinket tillykke med fødselsdagen fra mig, har været ovre og se cirkus revy, derfor her jeg ikke været på nettet. Men det sser ud tila t du har hygget dig, det gør du jo hvor end du så er. Glad og smilende er du altid.

Bedstes Patchwork sagde ...

Tillykke med din fødselsdag og lækker kage fik i da også kan jeg se. Julemad om sommeren det er ikke så tosset, det har jeg også prøvet og igen i år har du været flittig med mærkerne.

Anja V sagde ...

Altså I er sgu ikke helt normale med julemad i juli måned :-) Igen tillykke med fødselsdagen - godt at se at kagen overlevede og smagte godt.