onsdag den 10. august 2011

Blomster og pisk

Den sidste morgen vi var på Sjælland, vågnede jeg meget tidligt, så jeg listede bare ind i stuen,
 og begyndte at ri stof på sekskanter til mine bedstemorsswap blomster.

Jeg var dog ikke alene ret længe, så kom både Anja og John, og de mente ikke at jeg bare skulle ri sådan som jeg havde lyst til, så Anja begyndte at sorterer, og finde ud af hvor mange der var af hver slags, og så finde midte til dem. Så var der også lige noget andet stof hun syntes var vældig pænt, og sådan forsatte det i 2½ time. Når Anja så var klar til at tage en lille pause, ja så sad John og truede med fluesmækkeren, så pludselig havde jeg riet til 25 blomster.




Nu er de første 15 syet sammen, og jeg har riet til 5 mere, så det er bare at gå i gang.

Jeg er sikker på at jeg nok skal blive glad for deres piskeri, men det skal i ikke fortælle dem.

Så jo Maria, der blev lavet lidt andet end en lille kosmetikpung.

3 kommentarer:

Anja V sagde ...

Er det sådan at vi skal finde den store køkkenrulle frem så du kan tørre øjnene... :-)

Hverken John eller jeg synes at vi var tilnærmelsesvis så strenge og du skal jo holdes til ilden, ikk.

Rent Bord sagde ...

Godt gået, ja en gang imellem skal pisken svinges :-)

Kh Dorthe

Maria Harrits sagde ...

Godt at du har nogle slavepiskere og at du med garanti vil tage hævn (en søde én) hvis jeg kender dig ret! Knus