søndag den 9. oktober 2011

På akkord

I sidste uge var vi i sommerhus ved Ballum. Vi så ingen sort sol, og eftersom jeg nu har hostet i 6 uger, så skulle jeg bare slappe af og sy. Ingen lange gåture til mig, så får jeg bare en hostetur, og hvem gider at hoste sin ferie væk.

Jeg havde så bestemt at jeg hver dag skulle starte med at sy 10 firkanter som disse,


inden jeg måtte sy andet. Hvis jeg så sagde at der også skulle syes for ud og hjemrejse dage, ja så ville det jo blive til de 80 styk, der skal til at tæppe.

Og tænk, de blev syet, og den sidste dag blev de også syet sammen til et stykke. Nu mangler der så bare lidt kant mm., så der der et tæppe mere klar til Projekt Puttetæpper.


Så man må sige at jeg holdt akkorden.
Jeg fik også syet lidt andet, men det kommer først når det er helt færdigt.



5 kommentarer:

Skjold sagde ...

Hold da op, hvor er det flot, og hvor er du flittig.
Dejligt med en uges afslapning i sommerhus og symaskine.
Jeg håber, at din hoste har det bedre.

Inge (Kludenyt.dk) sagde ...

Det er da godt nok flot, og så på en uge!!!!!!

Berit sagde ...

Du er da gået til den, det ser godt ud.

Maria Harrits sagde ...

Super sejt syet!

Gitte sagde ...

Det er bare flot, jeg er vild med puslespil. Sådan et må jeg lave en dag.
God bedring med hosten :-) Håber du er klar til næste weekend.