søndag den 13. november 2011

Halvvejs og dobbelt op

Ja hvordan kan man det. Jo da jeg for lidt tid siden læste at styregruppen, skulle til Fjordmark med tæpper, tænkte jeg at jeg da havde 4 stk. de kunne få med. Det skrev jeg til Hanne, og aftalte at jeg skulle komme med dem i dag. John skulle til skydning i Ry, og så er man halvvejs i Brædstrup, her fra Århus.

 
Og dobbelt op blev det fordi jeg havde 8 tæpper med til Hanne.

 Dette her er tæppe nr. 7 


og det 8. tæppe, ja det er taget fra stakken i vores stue, jeg kom til at sidde og se på den, og kunne se at dette kun var blevet brugt til at putte (prutte) under en enkelt gang.

Jeg fik ganske ganske lidt med retur, lidt stof og så lidt sytråd.

 




Stoffet skal bruges til overskydende firkanter fra tæppe 7.

Så må vi se om jeg kan få et tæppe sat sammen af det, men det bliver altså først til næste år,
nu vil jeg til at lave lidt til mig selv, og så i gang med lidt juleting.


1 kommentar:

Anni Heldgaard Bach sagde ...

Hvor er du da bare flittig. Jeg ved ikke, om jeg nogen sinde får syet et tæppe, og så laver du så mange til julemærkehjem. De er alle så flotte, så der er nogle børn, der bliver glade.