tirsdag den 9. oktober 2012

Så flotte blev de.

17 tog imod udfordringen, og alle blev færdig med en boks,
en enkelt blev enda færdig med 2 stk.

Jeg tror og håber at alle havde en god aften, og var tilfredse med at få noget færdig med hjem.
 


Og ja jeg havde ikke meget oppakning med, nogle enkelt bokse,
 forskellige steder i procesen, så alle kunne se fremgangs måden.
 
Og jeg er jo rigtig heldig, jeg skal jo ikke opfinde den dybe tallerken igen,
når Maria allerede har lavet en så fin vejledning.
 
Der var nogle der syede boksen sammen på en lidt anden måde, så den blev mere firkantet i det,
det gav også anledning til en god snak, om at udvikle og få nye ideer.

Og så mangler der bare lige at jeg får mine modeller syet færdige.
 
 


 




4 kommentarer:

Jette sagde ...

Super fine bokse - sjovt at se så forskellige de er ;o)

Bedstes Patchwork sagde ...

Hold da op en masse forskellige bokse der er kommet ud af jeres aften.

HANNES Patchwork sagde ...

hej Lene.
Ja det er da "Freja Quilterne som takker. Vi er meget glade for at du ville undervise os i de meget søde og flotte boxe.
Og sikke et flot resultat.... jeg er også så glad for min - nu med huller men uden nålepude.

Kari sagde ...

Super flot resultat.