fredag den 26. december 2008

Jeg tror at man kan se det.



Ja selv på vores juletræ, kan man se at det er en patchworker der bor her i huset. "Flettede" hjerter, "glaskugler" engle, stjerner og flag er lavet i patchwork. Jeg tror nok at mine svigerforældre syntes at det er et mærkelig juletræ, men det er mit (øh vores), John sætter dog træet på fod, og monterer stjerne og lys. Det har været en stille jul, vi var 5 her juleaften, og i går var vi til julefrokost ved min bror. Nu skal vi ikke mere her i julen, så nu kan sytøjet godt findes frem igen.


Selv juletræstæppet er patchwork. Det er månedsprojekt, fra Hannes, for en 2-3 år siden.


2 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Hej Lene.

Glædelig jul
Jeg synes du skal være STOLT over at have et SÅ flot juletræ OG juletræstæppe.

Maria Harrits sagde ...

Glædelig jul, Lene. Jeg syntes det er nydeligt ud - tænk sig at have et "hjemmesyet juletræ"! Det er der ikke mange der kan prale af! Glæder mig til vi ses i det nye år!
Knus Maria
Ps: nyd din syning - jeg er også nået der til!