mandag den 1. december 2008

Julen startede i uge 42


Ja, så blev der en ting mere fra mit kursus på Quiltegavlen færdig. Jeg skulle for første gang prøve at applikerer på maskine, og her er resultatet. De er da meget søde, er de ikke?


Jeg har også været på 2 Patchwork julekurser, først hos Helene Juul, hvor vi fik 5 mønstre, jeg er ved at sy en dækkeserviet, billede skal nok komme når den lige straks er klar. Anden gang var i Butik Himmelblå, hvor Maria, havde lavet et lille julemotiv, som vi skulle applikerer efter Needle Turn metoden. Fotografen er også på vej der.
Jeg har pyntet til jul, vi får gæster fra Sjælland på fredag, og så skal der da være pyntet op.

Ud over at tænke lidt jul, ja så går der meget tid med at tænke på min medaljon, jeg skal jo snart på kursrs igen, og jeg skulle jo gerne have lavet lidt på den.

Ingen kommentarer: