søndag den 20. februar 2011

4 små kaffe a lá Helle

Jeg så lige på Helles blog, at hun havde lavet 4 små kaffebrikker, 9 stykker stof á 5x5" har hun brugt. Jeg kunne  huske at sådan en pakke, havde jeg næste lige set i skabet mit, og tænkt, hvad skal jeg dog bruge dem til.

Nu er 9 af dem så brugt til 4 krusbrikker, i dejlige forårsfarver.
Tid ved symaskinen var ca. 1 time, og så lige sy kanten på i hånden, det er jo ingen tid.


Mål 17 x 15 cm.

Og de sidste 14 firkanter, ja de bliver sikkert også brugt.



11 kommentarer:

Kari sagde ...

Det var godt nok hurtig lavet. De er rigtig søde. Dejlige farver.

Hanne sagde ...

Hvor er de da blevet søde. Det er dejligt når man engang imellem laver noget der ingen tid tar.

Skjold sagde ...

De er fine.
Man kan altid bruge flere kaffebrikker

Lene sagde ...

Super duper ide..
Og tak for kommentaren på min blog. Melder mig lige som fast læser, for at se alle de fine ting du laver...

Inge sagde ...

Hold da op du er hurtig.

Ser rigtig godt ud.

Knus fra Inge

Pia sagde ...

Dejligt nemt og lækre farver :-)

Annelise Pedersen sagde ...

Dine kaffebrikker er rigtig søde!

Det var vist en rigtig god idé, Helle der kom med. Mon ikke der vil blive fremstillet rigtig mange af dem rundt omkring?

Helle sagde ...

Dine kaffebrikker er super flotte Lene..dejligt at se dem i andre stoffer og så i søde forårsstoffer :-)

http://troldeognissemager.blogspot.com/ sagde ...

De er rigtig søde.. måske skulle jeg også ta og sy et par stykker i andre farver.
Ha´en dejlig dag.

Anonym sagde ...

Dejligt når man inspireres af andre bloggere og så kan finde stofferne i skabet, godt gået.

Bedstes Patchwork sagde ...

De er super søde de små der, fine fraver.