tirsdag den 5. april 2011

AWARD til lille mig

Jeg har fået en AWARD af Pia,

Mange tak for det Pia, jeg er gerne med på denne lille spøg.





Awarden skal gives videre til 5 bloggere, som har færre end 100 følgere, sådan at vi kan lade os inspirere af hinanden.


Reglerne er således:


1. Man skal linke til den man fik awarden af.

2. Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere.

3. Man skal svare på 5 spørgsmål.

Jeg sender awarden videre til:







Jeg håber at i alle 5 har lyst til at deltage i denne lille spøg.

Og nu til spørgsmålene:


1. Hvorfor begyndte du at blogge?

Havde oprettet bloggen, og efter et par måneder, blev jeg så sparket rigtigt igang af en veninde.
2. Hvilke blogs følger du?

Mest quilte/patchwork blogge, men kan godt lide at læse mange forskellige.

3. Favoritfarver?

Engang sagde jeg at jeg ikke var til grøn, men den passer da godt til alle de andre dejlige farver som findes, men nok mest lilla og efterårsfarver.
4. Favoritfilm?

Har lige i dag siddet og tudet lidt over AUSTRALIA, den er bare god,
(det er første gang jeg har set den) det er vist mest den slags tudefilm jeg er til.
5. Hvilket land vil du besøge og hvorfor?

Er vild med Norge, men vil da også gerne til USA igen



1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Lene
Tillykke med Awarden
det er da en herlig ting og jeg er vild med prisen, godt billede.
Knus fra Jytte som ikke blogger