mandag den 25. april 2011

Jubii


Jubii jeg kan få billeder på min blog igen.

Jeg fulgte Maries anvisning,
men jeg har kun brugt 11,03% af min lagerplads,
så der skulle jo være plads nok.

Jeg har som Marie skriver alle 4 blogge på samme log in, jeg har prøvet at fjerne den ene,
men den kommer på igen, bare lige for at prøve.

Så tusind tak til Marie, for det store arbejde, jeg har selv ledt efter den der oplysning om,
 hvor meget plads man har brugt,
 tidligere stor det jo på den side hvor man skriver indlæg.

Og her er Marc´s tæppe så, et rigtigt drengetæppe.



Mål ca. 190 x 140 cm.

 

Og dejlig blød bagside i farver der passer til.

 

Vi kørte til sjælland forrige fredag, og overraskede drengen,
han viste ikke at vi kom til hans 10 års fødselsdag, og jeg skal love for at det var en overraskelse.

Først blev han helt mundlam, men så skal jeg love for at vi blev krammet under vild jubel.

Det var en dejlig modtagelse, og en dejlig weekend på øen.


6 kommentarer:

Skjold sagde ...

Sikken et lækkert tæppe.
Jeg kan godt forstå, at han blev glad for det.

Berit sagde ...

Et sejt tæppe til en rask dreng, og dejligt han blev glad

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt at se billeder på din blog igen - godt at du fik fixet problemerne.

Det var virkelig sjovt at se, at uventede gæster kunne gøre Marc så mundlam.

Ja og tæppet, det hænger på ham hele tiden, når han sover, når han putter i sofaen og hele tiden. Så der må man virkelig sige, at du ramte fuldstændig plet.

Mange hilsner
Anja

Bedstes Patchwork sagde ...

Det er et super tæppe du har lavet til Marc det kan jeg godt forstå han er glad for.

Anette J sagde ...

Hej Lene

Sikke et dejligt tæppe. Hvilke mål har du brugt til stykkerne og "rammerne" ??

Hilsen
Anette
anettes-corner.blogspot.com

Lenesquilt sagde ...

Hej Anette Stykkerne er 4½ x 6½ inch og striberne er 1½ insh brede.