onsdag den 15. juni 2011

1/2 stang med det hele

Så blev jeg også færdig - færdig - færdig med 1 del af Hannes DHU.


3 sæt, mon jeg kan holde tempoet i længden.

I pinsen var vi på camping, og da der skulle bestilles morgenbrød,
så jeg at der også var hanekam på menuen, og en sådan er jeg bare helt vild med , så det blev da bestilt.

Jeg syntes nu mere det ligner en 1/2 stang winerbrød,
OK saksen er "bare" den lille Fiskars på 12,5cm.


Den smagte godt, og den sidste dag skkulle jeg så prøve en Københavnerbirkes
(det kaldes de her i Jylland, på øen er det vist en thebirkes),
og ja den var lige så stor.

Vi havde en dejlig pinsetur i campingvognen,
med gæster (en ung dame først i 40erne som aldrig havde været på en campingplads før)
og hygge.



2 kommentarer:

Berit sagde ...

Du må varme nålen godt op når du får pakkerne.
UHM!! de ser lækre ud.

"HANNES" sagde ...

Troede det var en uddøene race dem som ikke har været på en campingplads før... smiler...