søndag den 12. juni 2011

Kan jeg da aldrig få nok

Det er ikke sådan når man ikke kan bestemme sig. Jeg er med i Hannes Sommer DHU, men kunne ikke bestemme mig til hvilke af de 3 første farve sammensætninger jeg bedste kunne lide, nå så jeg tog dem alle 3. Med det resultat at der jo bare 3 gange så meget der skal syes hver uge, som om jeg ikke har gang i nok.

I går kom den første del så, og jeg gik straks i gang med at klippe og klistre. Nu vil jeg lige prøve den der limpen igen, det går meget nemt med at lime, men når jeg syr sammen syntes jeg ikke at det bliver så pænt, det er som om jeg ikke får fat i nok stof.

Nå det er vel et spørgsmål om øvelse, jeg vil i hvertefald lave den/disse DHU færdige med limpennen.



Her er så alle dele til den første uge limet på pap, og en enkelt del af hver sat sammen.

Forsat god pinse til alle.


8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kender det godt, med ikke at kunne bestemme sig. jeg har valgt den grønne og blå , men syntes da også den brune er flot.. hmm. Mht.limpennen så har jeg faktisk også gjort mig den efaring at sammen syningen ikke bliver så pæn som når man syr over pap. Har lidt fortrudt at jeg har brugt den til 2rækker på mit mdr. tæppe, fordi jeg syntes det kan ses.
Rigtig god pinse herfra.
Gitte C.

Inge sagde ...

Du er altså bare for hurtig Lene.

Jeg syntes heller ikke sammensyningen bliver pæn og det er ikke så fleksibel at arbejde med, ved brug af limpennen.

Anja sagde ...

Hvorfor er jeg ikke overrasket ?!?! Jeg prøver at nedbringe mængden af UFO'er, så selvom det er frygteligt svært, tror jeg at jeg springer over Hannes DHU i denne omgang. Så må jeg jo nøjes med at kigge på dine.

Skjold sagde ...

Det ser rigtig godt ud.
Med dit tempo kan du også sagtens nå 3 sæt :-)
Jeg har også bestilt et kit

"HANNES" sagde ...

Hej Lene.
Ja du er godt nok super hurtig.... og ja vi er mange som glæder os vildt meget til at se alle dine 3 ting....
Smiler rigtig meget...
Hilsen Hanne
http://hannesblog.dk/hannes-patchwork-sommer-dhu-2011

Anonym sagde ...

Hej Lene

Jeg elsker min limpen, og tror at du måske limer for stramt, og dermed ikke får det lige så "løst" som når du rier.
Håber det kan hjælpe dig, for du kan jo nå lidt mere med en limpen..
Sy hilsner
Pernille

grymerspalet sagde ...

Hej, det lyder rigtig spændende. jeg blev udskrevet fra det gamle kommunehospital i går efter operation ved 6. og 7. nakkehvirvel, så jeg er ikke kommet igang med Hannes spændende projekt - men måske senere.
Det er ikke lysten, der mangler.
Kærlig hilsen Kirsten.

Kari sagde ...

Hvordan får du dog tid til alt det du laver, og så i 3 eksemplarer ?