lørdag den 24. december 2011

Julerengøring

John var lige en tur hos sine forældre for at ønske god jul, og imens fik jeg støvet lidt af, eller måske bare flyttet støvet, for "Merry Xmas Everybody" med Slade fik lige en tur i afspilleren, og så fik den ellers gas.
Jeg mener at jeg spillede så højt at støvet må have flyttet sig, men for mig kan det ikke blive jul. hvis den melodi ikke mindst en gang har drønet ud af vores højtalerer. Og da John ikke er så vild med den, ja så skal han helst være ude af huset.

Og naboen, ja hun må leve med at der en gang eller 2 om året skrues op for lyden.

Jeg har været med på Hannes DHD, og den/de er færdige.


Det blev til nogle rigtige søde ophæng.

Jeg vil gerne ønske alle en rigtig glædelig jul.


1 kommentar:

Helle sagde ...

jamen, den er da også rigtig fed :-) Hos mig skal jeg høre Boney M´s Marys Boy Child.... :-)
Glædelig jul endnu engang *s*