tirsdag den 22. maj 2012

LIdt indkøb fra weekenden

I weekenden var der jo som bekendt Nordisk Quilte træf i Ålborg,
så fredag straks efter arbejdstid, kørte vi mod Ålborg med camping vognen.

Lørdag morgen kørte John mig til træf, og så var der et par ting i området ham selv ville se.
Sådan gik det nu ikke helt for ham, de steder ham kom hen,
var lukkede. Nå ingen sure miner fra ham, han havde jo fred for mig.



Her er lidt af mine indkøb, de 3 ruller stof er købt
ved Quiltefant på vejen hjem, der var lidt udsalg.
200 kr. for hver af de ruller jeg har taget her.

Og som du kan se blev det også til et stykke rigtigt mande stof.

Udover det her vidte blev det også til lidt FQ og et par mønstre.

Og hvis du nu tænker at jeg er da vist til lilla, ja så har du helt ret.



7 kommentarer:

Inge sagde ...

Ja, man må da sige det var en lilla weekend....smil.
Lilla er en skøn farve.

Unknown sagde ...

Super indkøb. Måske lige hvad du manglede :)
Troede ellers du havde kæmpe lager fra din Amerikatur. :)
Kh. Kirsten
Blog: Knude på tråden

Anonym sagde ...

Ser ud til du har fået ( købt ) nogle lækre ting.

Venlig hilsen
Lone

Berit sagde ...

Dejligt at se, jeg ikke er den eneste med "ruller" lækre farver

Kari sagde ...

Stakkels John. Dejlige indkøb, du har gjort.

Bedstes Patchwork sagde ...

Dejlige indkøb du har gjort.

Jette Lebahn sagde ...

Sjovt stof det med øllene ;-) er det tiltænkt noget bestemt?