fredag den 4. september 2009

Nu har jeg bestemt mig

- tror jeg nok. Jeg har meldt mig til et kursus hos Helene Juul,

Designudfordringen.

Her er pakken fra august, og af den skal der startes med en midterblok, 30x30 cm eller 12x12 inch. Og det er den blok jeg har en Idéen til nu, tror jeg nok. Jeg havde først tænkt at jeg ville have broderi i midten, og lidt på hver omgang, men det når jeg vist ikke. Men så må de broderier jeg har forelsket mig i, gemmes til en anden gang.

Vi vil i mdr. få en pakke med 3 stk. stof, og retningslinjer for hvad der skal indgå i quilten den mdr. Vi må selv tilsætte max. 4 andre stoffer hver mdr.

Vi kan sy på maskine eller i hånden, det bestemmer man selv. I hver af de sidste måneder her i 2009 skal vi mødes en lørdag, og se hinandens og have de nye stofpakker. Det bliver vildt spændende.

Mit bliver på maskine, jeg skal i gang her i weekenden.

I aften skal jeg i Tivoli Friheden, sammen med mine arbejdskollegaer, så nu må regnen gerne snart stoppe.

2 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Tror jeg skal ud og handle lidt til projektet imorgen. Kan bestemt ikke finde noget her... eller måske er det bare en dårlig undskyldning?! Håber ikke I drukner til koncerten. Knus

Lenesquilt sagde ...

Det blev er lidt ØV aften. Gnags havde aflyst deres koncert, og det var temelig vådt at gå rundt i parken. Maden vi fik var utrolig lækker, og vi hyggede og rigtigt meget.