søndag den 6. september 2009

Det er da helt utroligt

På trods af at man nok har stof i skabet, til at åbne en mindre Patchworkbutik i stalddøren, ja så kan man aldrig finde noget der passer. Efter at have været det hele igennem 3 gange, har jeg fundet 3 stykker stof, som jeg måske kan bruge til Designudfordringen ved Helene Juul.



Hvad siger I, kan jeg bruge nogle af dem? Det er de 2 grønne og den gule der fylder det hele, der mine fra skabet
Og forresten nej, jeg havde ikke bestemt mig, nu laver jeg midterblokken om igen -tror jeg nok.

2 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Dejligt at du har vist stofferne fra pakken - Helene havde glemt min pakke sidste weekend og nu samler hun til også repropakken skal afsted. Men jeg kan da, takket være dine fotos, begynde at tænke lidt på, hvordan min første blok skal se ud.
Spændt på at se, hvad du beslutter dig for at sy og hvilke stoffer du sætter til :-).
Knus
Anne-Mette

Pia sagde ...

Jeg ville nok vælge den gyldne til venstre og så den grønne du har i øverste højre hjørne