torsdag den 3. september 2009

Min præmie

I foråret efterlyste Hanne ideer til at navn til et tæppe. Hun kom med nogle oplysninger som evt. kunne indgå i tæppets navn. For mig var et navn ikke nok, det blev til et lille digt.
Hanne havde udlovet en præmie til den der kom med det bedste foreslag, og mit digt vandt.

Så en dag jeg var ved Hanne for at handle, valgte jeg disse stoffer som præmie.


Jeg ved godt at der længe til påske endnu, men jeg kunne ikke sår for disse stoffer.
Tæppet så jeg også den dag, men har først lige fået købt stoffet der til, her i weekenden i Roskilde.



Det var med som en nyhed, dem skal der jo være nogle af på et træf. Jeg glæder mig til at komme i gang med det, jeg syntes at det er vildt flot.

2 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Hej

Uha det glæder jeg mig meget til at se......

knus Hanne

Bedstes Patchwork sagde ...

Tillykke med præmien, det er nogle fine påskestoffer du har valgt og tæppet er rigtig fint også.