søndag den 29. november 2009

Op på vægten

I min strikkelyst, har jeg strikket disse huer til Red Barnet, gennem Hendes Verden.



Som skrevet tidligere, så er det første gang i mange år at jeg har prøvet at strikke på strømpinde, men det er da gået OK.
Og så til overskriften. I opskriften står der at der kan blive 2 huer af et bundt garn, men da jeg var færdig med 2, syntes jeg at der var en del garn tilbage, så frem med vægten, og jo hver hue vejer 15 g, så der er til en 3. hue, som jeg er gået i gang med.

3 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

hej lene

Dejligt at du kan glæde endnu et lille hoved. Held og lykke med dit vidre striktøj.

"HANNES" sagde ...

Hej

Da jeg har fået ny blog, vil du så være så sød og rette linket til den, på din blog til
http://hanneshjemmeside.dk/blog/

På forhånd tak



Venlig hilsen
"HANNES"

Bedstes Patchwork sagde ...

Hvor er de bare søde de små huer, og en fin ide at kunne hjælpe en lille nyfødt med at holde varmen i et u-land.