onsdag den 4. november 2009

Verdensklasse

Da weekenden var slut, blev vi på Sjælland hos Anja og Steen. De kørte dog på arbejde, men John og jeg skulle i Cirkusbygningen mandag aften. Vi skulle ind og se SNOOKER i virkeligheden. Vi følger det ofte og gerne på TV, men 2 verdensstjerner (de ligger begge i top 16) kom til København og spillede en opvisningskamp. Og at det så lige var mine 2 ynglingsspiller, ja det gjorde da ikke noget.

Deres entre var i bedste Michael Jackson stil, til stor jubel for os alle. Det var en helt fantastisk aften, både spil i verdensklasse, og sjov og spas blev det til.

Og hvad er så Snooker vil mange nok spørge.


Ja, det er på et billardbord der måler 3,6x1,8 m, og så skal 21 baller ellers skydes i hul efter bestemte regler.
Ja det er så min last, jeg har sågar taget feriedage for at følge finalen i WM. (og den har flere fjernsynsseer hele verden over end fodbold WM)
I dag er jeg så vendt tilbage til arbejdet, man kan jo ikke holde fri altid.


Ingen kommentarer: