onsdag den 28. april 2010

Jeg må så indrømme

at det vist er mig Maria hentyede til, da hun den anden dag skrev, om en der nok heller selv måtte fortælle om sine indkøb. Ja for jeg har været så heldig igen at få bud med Maria over vandet. Tak Maria. Måske jeg kan gøre gengæld engang.



Ja så fik jeg også med lidt besvær sat et billede af det indkøbte ind på bloggen.

Og så er der nogen der har spurgt efter størrelsen på min lille efternøler. Stoffet var fra start 17x17 cm og færdig er den 11 cm lang og 5 cm bred.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er de flotte de lilla stoffer du har fået hjem der.

Mange hilsner

Lone

Maria Harrits sagde ...

Selv tak søde. Skulle det være en anden gang... og det skulle det jo nok! Knus

Berit sagde ...

Det ser rigtig godt ud Lene

Bedstes Patchwork sagde ...

Lækre sager du har købt.

patch 9 sagde ...

De ser lækre ud de stoffer. Spændt på hvad de ender op med at blive til.
Hilsen Esther