fredag den 23. april 2010

Han skatten

Ja han er skyld i at jeg igen har handlet, eller måske er det Hanne. Hanne og jeg havde længe talt om at jeg skulle købe denne dejlige kasse med quiltetråd, men jeg var vist lidt for nærrig.



Og dagen efter at vi havde fået oplyst hvor mange penge skattefar ville donerer til os i år, ja så sendte Hanne et tilbud jeg bare ikke kunne sige nej til. Måske de to står i ledtog med hinanden.


Og nu er kasse jo ikke ny mere, det var før påske jeg købte den, men den er stadig ubrugt. Det er lidt som med ae stoffer, det er næsten synd at tage hul.



6 kommentarer:

Hanne sagde ...

Du er heldig... Jeg skulle desværre af med penge i skat, men skulle jeg ha haft nogen tilbage .... ja så¨var de også bleve brugt ved Hanne

Anonym sagde ...

Hej.

Uha det ser godt ud - ja bare nyde synet og glæde sig over at eje det:-)

Vh
Lone

Maria Harrits sagde ...

Uhm lækkert og tænk dig, jeg har også lidt godt liggende til dig! Knus

Berit sagde ...

Det ser dejligt ud, meeeen! har du nu handlet igen:)

"HANNES" sagde ...

Hej Lene og Skatte far.
ja det er jo dejligt når vi kan hjælpe hinanden.......
Håber at du får stor glæde af æsken.

På gensyn og god weekend

Bedstes Patchwork sagde ...

Hvilken skøn kasse tråd, den kan jo næsten hænges op på væggen som et kunstværk, så kan John også få fornøjelse af den ;o)
Mine indkøb for skattepengene er hurtig overstået...jeg skal som sædvanlig af med penge ;o(