søndag den 11. april 2010

Min weekend

Fredag aften og hele lørdag har jeg været på tæppekursus hos Hannes. Jeg blev færdig med toppen til et lille tæppe, men det kan ikke vises, da det skal gives væk, godt nok bestillingearbejde, men spændingen skal da være intakt. Jeg fik handlet ind til og påbegyndt et sengetæppe til os selv.

Her i dag har jeg været på kursus i Amerikansk syning, hos Helene Juul, hvor Inge var på besøg og vise os denne teknik. Jeg tror aldt´rig at jeg bliver forfalden til denne måde at sy på, men det er da dejligt at kende den, hvis man en dag skulle få gigt i sine fingerer.

Her er et billede af det jeg nåede søndag.



Nå ja, jeg nåede også lige at handle lidt her søndag.



Da jeg havde betalt, fik jeg øje på en lækker bog, men da jeg har fået fortalt, at Dankortet kun må bruges en gang om dagen, ja så må den lige vente til næste gang jeg kommer i butikken.
(og det er i morgen, så det går nok)


5 kommentarer:

Berit sagde ...

Ja det ser da spændende ud,Snøft.

Inge sagde ...

Det ser godt ud, ærgerligt der er så langt til Hannes herfra mig.

Knus Inge

Bedstes Patchwork sagde ...

Det ser fint ud det du har lavet og også din Jelly Roll ser fin ud.

Lone's Andet Univers sagde ...

Hej Lene.
Du skal ikke spøge med gigt i fingerne, for så kan man slet ikke sy noget som helst. Jeg skal selv på Lørdag opereres oppi Dronninglund, for 3 spring fingre, så jeg må undvære i lang tid at sy mere... Øv øv.. Knusser fra Lone

ps. Spændende Jelly roll du har købt!

Lenesquilt sagde ...

Hej Lone.
Ja det er rigtigt surt for dig, må håbe at operationen går godt, så du kan komme igang med at sy igen.
Held og lykke på lørdag.
Knuz