tirsdag den 6. juli 2010

Dejlig weekend

Ja så har jeg endnu engang været på en dejlig sy weekend hos Helene på Quiltegavlen. Vi var 2 der sammen havde købt hver vores Jelly Rools, meget forskellige, men vi ville sy det samme mønster. Og da vi ankom, var der en mere som også havde en Jelly Roll med, som så også syede det samme mønster.


Kirstens tæppe



Mariannes tæppe



Mit tæppe

Jeg syntes at de er flotte alle 3, og meget forskellige. Og som det kan ses mangler jeg nu kun at quilte og sætte lukkekant på. så mon ikke der er håb om en snarlig afslutning.

Tove var også med, hun fik syet dette flotte vægophæng



Jeg fik syet en top mere, billedet er desværre ikke så godt, så det må i vente med, med billedet af Mariannes anden top er rigtigt godt, så det får i lige her.





3 kommentarer:

Skjold sagde ...

Uha, det ser godt ud alt det, som I har fået syet.
Man bliver helt misundelig.
Det er bare superlækkert at være på quiltegavlen.
Sjovt med de 3 forskellige tæpper i samme teknik.

Kari sagde ...

Sikke flittige I har været. Det er sjovt at se tæpperne færdige, når jeg nu så da I købte stofferne. Det er helt utroligt så forskellige de ser ud, bare på grund af farverne. Rigtig flotte alle 3. Godt man ikke skal vælge.

patch 9 sagde ...

Hold da op, hvor har I været flittige og sikke flotte tæpper I har fået lavet.
Var der ikke alt for godt vejr til at sidde inde i ?????
Håber vi ses. Hilsen Esther