tirsdag den 20. juli 2010

En grim lyd

For nogen tid siden var jeg i en symaskineforretning og se på en Bernina 440QE, den med stingregulator, der gør stingene lige lange når man frihåndquilter. Måske er jeg nem at narre, for jeg kom hjem med en større model, nemlig Bernina 630, som også har indbygget broderimodul. Jeg undskylder mig med at John i mange år har spurt om jeg da ikke skulle have en broderimaskine. Nå men nu har jeg så både det ene og andet, og ja sågar også det 3. for jeg beholdte også min ”gamle” Brother Q-1000 (den er 2½ år).


Og nu er det så at den grimme lyd kommer. Da jeg fandt Berninaen frem i går, var der en mærkelig snurrende lyd. Jeg tændte og slukkede nogle gange, og var klar til en masse grimme ord, da jeg pludselig fandt ud af at det var spolemodulet der var slået til. Tilbage med knappen, og nu kører det bare derud ad, som i kan se.





7 kommentarer:

Birgits Puslerier sagde ...

Tillykke med din nye maskine håber du får meget glæde af den. Dejligt at få ny symaskine. Tæppet du er i gang med er rigtig pænt. :o)

Kari sagde ...

Det lyder næsten lige som mig. Jeg kunne ikke få min til at sy uden brug af fodpedal, indtil jeg tog stikket til fodpedalen ud. Så virkede den også :-) Flot tæppe.

Bedstes Patchwork sagde ...

STORT tillykke søde Lene med din nye symaskine, dejligt med lidt nyt legetøj

Jette sagde ...

Stort tillykke med dit nye legetøj - glæder mig til at se hvad du frembringer på den ;o)

Berit sagde ...

Wauuw!! Lene for søren- Tillykke med vidunderet, det er sjovt índ imellem og lege med broderimodulet.

Helle sagde ...

Tillykke med den nye maskine..hvor lækkert...den skal nok underholde dig når det bliver regnvejr.
Knus, Helle

Anonym sagde ...

Aaiij tillykke med vidunderet - mon ikke du har en forlænger ledning så du kan sy på den ude i det flotte vejr ;-)

Sommerhilsen
Lone