søndag den 11. januar 2009

Gratis Bom

Jeg vil også være med. Jeg har fundet (gennem gruppen Patchwork på 24.dk) en gratis BOM, med huse. Mønster kommer hver d. 15. i måneden. Se linket i venstre side. Kan laves af rester, og mon ikke vi har nok af dem ;-)

Jeg har lige været en tur ved Hannes, for at hjælpe hende af med noget af al den garn hun har. Ikke til mig selv, men til min mor, hun syntes at det var en dejlig tur. Jeg købte selv et stykke stof jeg kan bruge som bagside til et Quilt Pink tæppe, og så fik jeg lige en kalender af min mor. Dejligt


3 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

hej Lene

Du er en dejlig pige......

Lenesquilt sagde ...

Tak i lige måde, glæder mig til Pizza og r.....
Knus

Maria Harrits sagde ...

Halløj Lene. Hvor skønt med endnu en BOM. Tror lige den kommer på min liste... Måske det kan blive til et skønt puttetæppe til Julemærkehjem med en extra bort? Nå, tiden vil vise! Knus