mandag den 19. januar 2009

Ingen roser uden torne.

Maria her ret. Som jeg tidligere har skrevet her på bloggen, var jeg måske begyndt at blive vild med at sy på maskine i inch. Maria foreslog en lille test, og det passer, 2+2 - søm giver ikke 3,5 inch præsis. Nå men pyt, den smule unøjagtighed kan jeg leve med, jeg syr meget mere lige, og det jeg syr ser meget pænerer ud. Det er jo det der er det vigtigste.




I går blev jeg færdig med at strikketøj, som jeg har haft gang i, i ca. 3 år. Det kan man bare ikke, og da slet ikke når det er på pinde nr. 10. Det er strikket i mohair, og så "løst" at det både kan "trækkes" langt til et halstørklæde og bredt til et sjal. Det er dejligt blødt.




2 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Bedre sent end aldrig.
Det ser ud som om det kan varme på kolde vinterdage. knus

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Uha det ser blødt og dejligt ud, til at varme dine skuldre.

Knus Inge