lørdag den 10. januar 2009

UFO

Ja nu er jeg så hoppet med på vognen. Jeg skal færdigøre et projekt om måneden. Det skal blive dejligt at få nogle UFOer væk, eller som de kalder det, et arbejde i langsom fremdrift. Vil du være med, så følg linket i venstre side.
Så er det store spørgsmål jo så lige, hvad skal jeg vælge at lave færdig her i januar. Nå jo, jeg har en juledækkeserviet, jeg bare mangler at Quilte, men det er vist lidt for nemt. Jeg går lige i tænkeboks.

Hannes blog, er jeg vist kommet til at love at min skridttæller skal vise de anbefalede 10.000 skridt om dagen, nogle flere gange end i år. Som i kan se er det ikke blevet til så meget i dag. ØV. Vi må da håbe at det bliver bedre i morgen.


På et lille onsdaghold, hvor vi syr sammen en gang om måneden, har vi i fællesskab syet et topstykke sammen til Quilt Pink


2 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Hej Lene.

Det var da dejligt med dine løfter. Det hjælper lidt når man ved at der er andre som ved det også.
Og det er vigtiger at huske at det er bedre at gå 4000 skridt end ingen.......
Flot quilt pink tæppe.
God fornøjelse med begge projekter...
Hilsen Hanne

Lenesquilt sagde ...

Ja med det hjælper jo ikke på antalet af skridt, når man glemmer at tage den i lommen. Har lige været ude med vasketøj, og der midstede jeg lige 200 skridt. ØV