fredag den 30. januar 2009

Verden er fuld

Verden er fuld af dejlige patchworkpiger. Som nu i dag, da jeg var i Helene Juuls Butik, ja så kom der to piger fra Arden, for at købe stoffer: (ja de bløde af slagsen). Den ene, Gitte, sagde at jeg kunne se hendes tæppe fra Butik Himmelblå på hendes blog, og vupti, så havde vi bytte blog adresser. Så nu er der igen kommet et nyt link i min blog liste. Det er dejligt at den hele tiden bliver udvidet, man får så mange gode bekendskaber, og nye ideer.

Jeg har i dag sendt en nålepude til Hanne S, hun står for et nålepude swap. Den vil jeg dog ikke vise et billede af, kan kan jo være at den hemmelige modtager, er med på en kigger. Der kommer et billede af den og af den jeg modtager, engang i marts.

Et foto skal i dog ikke snydes for, så jeg fandt et i arkivet, det er det første tæppe som jeg lavede til Mie, og som nu skal afløses af et lidt større tæppe. Ingen viste på forhånd, om det blev en dreng eller pige, så derfor er tæppet lavet lidt med begge farver.

Ingen kommentarer: