fredag den 31. december 2010

Året der gik

Ja så er der gået endnu et år, mit første uden TDC, efter 30 års ansættelse. Lidt mærkeligt, men jeg er da kommet igennem det, og er vældig glad for mit nye job. Færre timer, og det samme ind på kontoen, ja hvem kan så klage.

Årets største oplevelse var min/vores tur til USA, og nu har vi også fundet et billed, til væggen i vores stue, som dagligt minder os om denne fantastiske tur.



Vi så også på et med mange farver, og selvom vi lige nu måske husker New York som en farvestrålende by, ja så blev vi hurtig enige om at vi i længden bedst ville kunne lide dette.


Lidt patchwork er det da også blevet til, jeg kan tælle 43 færdige projekter af den slags, derudover er der 18 andre færdige gjorte ting, så lidt er det da blevet til. Nå ja så er jeg vel også påbegyndt en masse ting, så der er basis for færdiggørelse af ting også i 2011. Og mange timer i selskab med dejlige og søde syveninder, håber at det forsætter ikke kun i 2011, men i mange år fremover.

I ønskes alle et rigtigt godt nytår,
 vi skrives/læses ved i 2011.

Mange nytårshilsner



6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Lene.
Et særdeles flot billede fra vores dejlige tur, som jo er et af de store minder fra 2010.
Flittig har du været med alle de færdige og påbegyndte projekter. Håber vi får mange hyggelige sytimer i 2011.
GODT NYTÅR til både dig og John.
Kærlig hilsen Tove

Inge sagde ...

Hej Lene

Også godt nytår til dig. Håber vi mødes i det nye år.

Knus fra Inge

Maria Harrits sagde ...

Godt nytår til dig søde!

Berit sagde ...

Hej Lene, det var da et fantastisk billede, du der har fået taget. Godt nytår.

Kari sagde ...

Godt nytår til både dig og John.

Anonym sagde ...

Hej Lene Så kom jeg også på nettet igen. Rigtigt flot billede. Og også et rigtigt godt nytår til dig og dine. knus fra Jytte